dimarts, 14 d’octubre del 2014

Web 2.0

Web 2.0

Imatge extreta d'internet


Doncs bé, un cop llegit el llibre em vaig adonar que estava escrit per a professors interessats en nous models d'ensenyament, és a dir, la introducció de la tecnologia en l'àmbit educatiu. Però no solament és per ensenyar als nens d'una forma més dinàmica i no tan pesada, sinó que també serveix per compartir totes les experiències viscudes a l'aula amb altres professors d'arreu del món, els pares, altres alumnes, etc.

Seguidament el llibre també ens parla de la Web 1.0 (només uns pocs poden participar), i la Web 2.0 (tothom pot participar, crear, penjar, compartir, cercar... tot tipus d'informació.

Tot i així quan fem un blog hem de tenir molt clar a qui anirà dirigit, quines expectatives tenim i sobretot la finalitat i l'objectiu que volem compartir amb els altres. En aquest cas el llibre ens parla dels diferents blogs que hi ha, com per exemple: un blog individual, un blog del professor, un blog dels alumnes... en els últims dos blogs observem que la finalitat que tenen es poder compartir tot el que escriuen i els punts de vista que pot tenir cada entrada, així remarcant en els comentaris i l'opinió individual que la persona escriu.

Com a conclusió d'aquest llibre, m'agradaria dir que m'ha respost la pregunta dels blogs en l'educació, ja que aquests blogs de mestres són més que escrits, són experiències pròpies que es comparteixen amb la resta de docents.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada