dissabte, 18 d’octubre del 2014

Som bona audiència?

Queda clar que som audiència quan ve d’Internet, que vam tenir que aprendre. No va ser igual en la TV i el cine perquè la imatge es diferent i creiem que sabem veure. Creem veure perquè reconeixem les imatges i creiem que les sabem veure. Les posicions de la càmera dona diferents perceptives. Entrenament de la vista i de la mirada, aprendre a representar les coses de la TV ni es la realitat sinó una representació. Cada medi te un codi.

En cada moment històric i cada país els medis son diferents l' escola, la família, els mitjans de comunicació, la cultura... Fan veure la imatge des de un punt diferent. Els principals son la família i l'escola. Lo que fem o no fem incideix en la comunicació, si hi ha poca comunicació en la família els nens veuran mes TV. Els professors tenen que preguntar que han vist per la TV i quina musica escolten. Les audiències s'eduquen mitjançant allò que veuen, els mitjans imparteixen sense voler un àmbit educatiu.

Els ordenadors, Internet a l'escola per a que els nens puguen experimenta, no s’està donant la perspectiva pedagògica, tot el que ve per imatge es complementari al que diu el professor o el que diu el llibre. Tot es instrumental, no hi ha la consciencia de que ha estat construtit. La lògica digital i audiovisual no es parla.


Escola tradicional: se te que fer una alfabetització per a poder interactuar amb els medis tecnològics i desenvolupa una pedagogia en cada medi de comunicació i traure profit a estos camps pedagògics. Les noves generacions tenen menys resistències i tenen mes fàcil adaptar-se a les noves tecnologies ja que tenen la ment mes obert.

Es presenten agradables. / desagradables
A) Personatges: Nens/nenes. Professor
B) Escenaris: Escales passadís. Vestíbul L'aula ultim passadís
C) Accions: Correr. Xivarri desordre Estirar els cabells, ser a classe, escoltar a classe.
Sortir de classe

Recurs que han emprat: Agradable. Desagradable
la musica: vals (passadís). No classe
il•luminacio: càlida i exterior, molta. Classe fosca
ritme: ritme àgil, dinàmica. Lent

camara lenta: engrandeix, exalta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada