divendres, 26 de setembre del 2014

Qui sóc jo?

Sóc una xiqueta de 17 anys, que en aquest moment està cursant 1 curs d'Educació Infantil a Blanquerna.

Tot i que he arribat fins aquí, el meu camí ha sigut molt dur; no sóc catalana, sinó valenciana i fins a tercer d'ESO vaig estudiar al meu poble, però en els problemes acadèmics, que no vol dir que sigues una xiqueta conflictiva, vaig internar-me a Tortosa on he passat els millors tres anys de la meua vida, ja que la gent em va acceptar tal com era.



Podríem dir que sóc d'estatura mitjana, morena, cabell ondulat i de caràcter solen dir-me que alguns cops sóc un poc pesada, però, qui no lluita pel que vol?




Aquesta pregunta va relacionada amb tot el camí que he fet i el que vull fer, ja que en un futur em dedicaré a ser mestra d'educació especial i ajudaré a nens i nenes amb problemes d'aprenentatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada